duminică, 27 ianuarie 2013

Centrul vechi din Bucuresti


Am iesit cu cativa prieteni anul trecut, pe timp de vara, in zona strazii Lipscani, Covaci, Selari, Blanari, pasajul Vilacrois. Placuti impresionati de cum incepe sa arate centrul vechi al Bucurestiului am inceput sa fotografiem ce ne-a trecut prin minte, nu am avut o idee anume. Fiecare cu ideea cu lui, cu subiectele sale. Nu am sa vorbesc despre cladiri, istoria locului sau alte impresii din timpul cat a asteptat acest centru al Bucurestiului sa fie renovat. Important este ca s-a inceput, unele cladiri au fost terminate la altele  inca se mai lucreaza. 
O serie de fotografii surprinse de mine la o plimbare prin centrul vechi. 






















































































2 comentarii:

  1. De 6 luni lucrez în Centrul Vechi. Nu cred că îmi doresc să fiu în alt loc 5 zile/săptămână și de multe ori în weekend (nu că aș munci atunci, merg exclusiv pentru cârciumi). Vara, la prânz, ne vin pe fereastră mirosuri îmbietoare. După ora 18, pe lângă mirosuri suntem asaltați de muzică :)

    Frumoase fotografii. Te aștept pe la noi să pozezi Centrul Vechi de sus :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut Catalin, Multumesc pentru invitatie, cu cea mai mare placere am sa vin.

    RăspundețiȘtergere