sâmbătă, 7 decembrie 2013

1 Decembrie 2013 pe langa parada

  Parada de 1 Deecmbrie 2013, afara soare, cald, de Ziua Nationala a Romaniei se anunta parada militara, suna destul de bine. Ajuns pe langa Arcul de Triumf, lume multa, nu poti sa ajungi in fata. Nu sunt genul sa ma bag la inghesuieli, impingeri, batai pentru un loc in fata cu orice chip. Am plecat cu un prieten fotograf prin Herastrau sa iesim la Casa Presei, pe langa cei care participa la parada.  Am surprins ceva de pe langa parada.







                        Am crezut ca...




















2 comentarii:

  1. Ai făcut un adevărat reportaj , numai din fotografiile acestea minunate , Laurenţiu ! Am preferat să văd demonstraţia la televizor. Şi eu sunt unul care fuge de aglomeraţie ...Pe TVR 1 mi s-a părut că au relatat cel mai bine , momentul zilei naţionale .

    RăspundețiȘtergere