duminică, 5 ianuarie 2014

Insula Paxos


In insula Paxos am ajuns din Parga. Am cumparat o excursie optionala  pentru Paxos – Antipaxos, ne-a costat 20 e/ pers. Asta la intelegere cu capitanul. Daca mergeti direct la vapor, pretul  este 25 eu. Cel mai bine spuneti  fetei, care vinde bilete, ca vreti sa vizitati vaporul, dupa care intrebati de capitan si atunci puteti vorbi cu el. Din Parga pana in Gaios, portul principal din Paxos am facut in jur de 30-35 de minute. Am stat in jur de 2 ore. Nu am vazut insula, am ramas sa vizitam doar Gaios. Am umblat pe stradutele inguste din jurul portului, am stat la o taverna in port, pentru un frappe si inghetata.  Nu pot sa ma pronunt ce poti face in insula, plaja, distractie, cazare. In schimb portul este plin de taverne, magazine cu suveniruri. , restaurante, pizerii. Pentru o escala de 2 ore a fost frumos,  linistitor mai bine spus. Personal  am  fost impresionat de Gaios. Nu este un port mare, dar este un orasel ingrijit, chiar si cladirile vechi au farmecul Greciei.


Paxos si Antipaxos in departare,  vazute din Parga.














































2 comentarii:

  1. Frumoase fotografii , Laure !
    Sa ai un an bun , cu sanatate si belsug , intelegere si armonie in familie !

    RăspundețiȘtergere
  2. Radu, salut.
    Multumesc asemenea pentru gandurile bune. Sa fii sanatos si un an mai bun.

    RăspundețiȘtergere